Hírek
Paraméteres szűrés
Népszerű termékek
Partnereink
Összehasonlítás
Információk
ÁTVÉTELI ÉS FIZETÉSI MÓDOK Hol és mennyiért? részletek |
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ONLINE Kérdése van? Segítünk! részletek |
PANASZ BEJELENTŐ Panasza van? Írja meg! részletek |
VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS Elállna a vásárlástól? részletek |
GARANCIA ÜGYINTÉZÉS Meghibásodott a termék? részletek |
MEGRENDELÉS KÖVETÉS Hol tart a rendelése? részletek |
MEGRENDELÉS TÖRLÉSE Töröljük megrendelését? részletek |
VÁSÁRLÓI VÉLEMÉNYEK Vásárlóink mondták részletek |
Átvételi módok
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL |
1790 Ft-tól / csomag |
A GLS futárszolgálat a csomag elindításától számított 1 munkanapon belül kézbesíti a csomagját a rendelésben megadott szállítási címre. A kiszállítással kapcsolatban e-mailben és sms-ben is tájékoztatjuk. Még több információ |
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL GLS CSOMAGPONTON |
990 Ft / csomag |
A GLS futárszolgálat a csomag elindításától számított 1 munkanapon belül kézbesíti a csomagot a rendelésben megadott GLS Csomagpontra, melynek nyitva tartási idejében csomagját bármikor átveheti. A kiszállítással és átvétellel kapcsolatban e-mailben és sms-ben is tájékoztatjuk. Még több információ |
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL PICK PACK PONTON |
1090 Ft / csomag |
A Pick Pack Pont futárszolgálat a csomag elindításától számított 2-5 munkanapon belül kézbesíti a csomagot a rendelésben választott Pick Pack Pontra, melynek nyitva tartási idejében csomagját bármikor átveheti. A kiszállítással és átvétellel kapcsolatban e-mailben és sms-ben is tájékoztatjuk. Még több információ |
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL FOXPOST AUTOMATÁBÓL |
1050 Ft / csomag |
A Foxpost automatába feladott csomagot 2 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben választott terminálba. Ezzel a szállítási lehetőséggel Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné a rendelt csomagot átvenni. A kiszállítással és átvétellel kapcsolatban e-mailben és sms-ben is tájékoztatjuk. Még több információ |
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL CÉGÜNK SZÉKHELYÉN |
NINCS LEHETŐSÉG |
Üzlethelyiséggel, bemutatóteremmel és Ügyfélszolgálati irodával nem rendelkezünk, így cégünk székhelyén személyes ügyintézésre és áru átvételre nincs lehetőség! |
Fizetési módok
UTÁNVÉT - átvételkor, készpénzzel |
|
Utánvétes fizetés választásakor a csomag átvételkor készpénzben egyenlítheti ki a rendelés értékét. |
ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS - az interneten keresztül |
|
Online bankkártyás fizetéskor áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, American Express. Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés teljesítése csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a OTP Mobil Kft. Fizetési tájékoztató |
Kérdése, észrevétele van? Segítünk!
|
|
Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségekből, hogy minél pontosabban és gyorsabban segíthessünk Önnek: |
|
Megérkezett megrendeléssel kapcsolatos észrevétele van?
Segítsen, hogy segíthessünk! Ossza meg velünk panaszát!
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy észrevételét / panaszát az alábbi ürlap kitöltésével juttassa el ügyfélszolgálatunk felé.
Az alábbi adatok megadásával egyszerűen eljuttathatja hozzánk észrevételét. A panasz elküldését követően az érintett témában illetékes kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailben, vagy telefonon.
Sérült, törött termék bejelentése esetén kérjük, a sérült termékről fényképet is szíveskedjen küldeni a dokumentum feltöltő segítségével.
Fontos, hogy panaszát csak egyszer jelentse be, a válasz levél érkezéséig türelmét köszönjük!
* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
A beérkezett leveleket igyekszünk minél gyorsabban megválaszolni.
A megrendelt termékre még sincs szüksége?
Elállna a vásárlástól, de nem tudja hogyan küldhetné vissza az árut?
Elállási szándékát leggyorsabban ide kattintva az alábbi űrlap kitöltésével jelentheti be Ügyfélszolgálatunk felé.
1. Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).
Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
- a terméknek,
- több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
2. ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK A MENETE
2.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján). Elállási szándékát legegyszerűbb és leggyorsabb a lenti űrlap kitöltésének segítségével bejelenteni Ügyfélszolgálatunk felé. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
2.2. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 6.1. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
2.3. Minden esetben a Szolgáltató email-ben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
2.4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
2.5. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, míg e-mailen / elektronikus űrlap kitöltésével bejelentett elállás esetén a beküldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
2.6. Fogyasztó elállása esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül az alább megjelölt átvevőpont címére visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.
Átvevőpont: TOPáruk.hu Kft, 4031 DEBRECEN, HÁZGYÁR UTCA 5. Szolgáltató kéri, hogy a terméket minden esetben a megadott átvevő pontba szíveskedjen visszajuttatni. A termék(ek)et a fenti címre van lehetőség visszavinni illetve futárral történő visszajuttatás esetén is ugyanerre a címre szükséges visszajuttatni.
Postán maradó csomagokat nem áll módunkban átvenni.
2.7. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
2.8. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.
2.9. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
2.10. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
2.11. Elállás esetén a Szolgáltató a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Fogyasztó beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Ha a Fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
2.12. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
2.13. Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.
2.14. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.
2.15. Olyan zárt csomagolású termék tekintetében amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok.
A beérkezett leveleket igyekszünk minél gyorsabban megválaszolni.
Fontos, hogy elállási szándékát csak egyszer jelentse be, (sikeres bejelentés esetén a megadott e-mail címem automatikus válasz levélben értesítjük)!
Céginformációk
Cég név / Név: | TOPáruk.hu Kereskedelmi Kft. |
Cím: | 4225 Debrecen, Tócós utca 16 |
Telefon: | +36-30/274-2430 |
E-mail: | info@toparuk.hu |
Weboldal: | https://www.toparuk.hu |
Áruház neve: | TOPáruk.hu - A profi vásárlók webáruháza |
Adatvédelmi nyilvántartási szám: | NAIH-65464/2013. |
Adószám: | 23721470-2-09 |
Cégjegyzék szám: | 09-09-022265 |
Cégjegyzéket vezető bíróság: | Hajdú-Bihar Megyei Bíróság |
Kapcsolattartó neve: | Kalapos Zsolt |
Kapcsolattartó e-mail címe: | info@toparuk.hu |
Webhosting szolgáltató: | UNAS Online Kft. H-9400 Sopron, Major köz 2. I/15, unas [kukac] unas.hu |