Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Leadott megrendelés törlését kéri? Amennyiben a webáruházunkban leadott megrendelésre mégsem tart igényt, lehetősége van törölni azt!*
* Fontos! Amennyiben rendelése már feladásra került (amiről korábban e-mailben, vagy SMS-ben értesítettük), úgy a rendelés törlésére már nem tudunk lehetőséget biztosítani! Az alábbiakban kérjük, töltse ki a rendelés érvénytelenítéséhez szükséges űrlapot!
A megrendelés érvénytelenítésének sikerességéről a bejelentés feldolgozását követően, a rendelésben megadott e-mail címen, írásban értesítjük. Fontos, hogy megrendelési száma helyesen kerüljön megadásra, hiszen ez alapján tudjuk kérését beazonosítani.
A törölni kívánt megrendelés adatai: (az indoklás kitöltése NEM kötelező!)
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.