Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Amennyiben Ön rendelkezik aktív regisztrációval oldalunkra, és korábban volt megrendelése áruházunkban, a termék(ek) után járó hűségpontokat összegyűjtöttük Önnek egy virtuális számlán, amit a 2. rendelés alkalmával bármikor, szabadon felhasználhat.
Az aktuális hűségpont egyenlegét az oldalunkra bejelentkezve, a Személyes menü / Kedvezményeim menüpont alatt érheti el.
A rendelés leadásakor (2. pontban) az oldalunk megjeleníti a rendelkezésre álló hűségpont egyenlegét (forintban), amit Ön egy IGEN / NEM választógomb segítségével válthat be az aktuális rendeléből. A hűség kedvezmény a bruttó fizetendő végösszegből kerül levonásra.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.