Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
A kiszállítási idő függ a megrendelt termék(ek) elérhetőségétől, és a választott kézbesítési módtól. Webáruházunkban minden termék adatlapján feltüntetésre kerül az adott termék várható elérhetőségére vonatkozó információ. Az időpontok tájékoztató jellegűek, és csak a házhozszállításos futárral történő kézbesítés esetén érvényesek. Fenntartjuk a jogot a várható beszerzési / szállítási határidők módosítására.
Házhoz szállítással és GLS csomagpontra történő szállítással leadott megrendelés esetén a kiszállítás a csomag feladását követő munkanapon történik. Pick Pack Pont-ra és Foxpost automatába történő kézbesítéssel megrendelt áru a csomag feladását követően 1-4 munkanapon belül érkezik meg a választott átvételi pontra (átvételi ponttól függően), vagy átvételi terminálba.
A csomagok feladásának napján minden esetben értesítő e-mail-t küldünk a rendelésben megadott kapcsolattartói e-mail címre.
Webáruházunkban így jelenik meg a várható szállítási idő információ:
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.