Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Mit jelent a termék adatlapján látható MEGSZŰNT TERMÉK, NEM RENDELHETŐ felirat?
Webáruházunkban minden termék adatlapján megjelenítésre kerül a készlet elérhetőség. Ez az információ a termék részletes adatlapján, az ELÉRHETŐSÉG sorban látható.
A termék megnevezésében látható megszűnt termék nem rendelhetőjelzést akkor használjuk, ha az adott termék elfogyott raktárunkból, utánrendelésre pedig már nem tudjuk beszerezni. Termék megszűnés többnyire az adott típus gyártásának leállítása miatt következi be. Megszűnt termékre nincs előrendelési lehetőség, a kosár gomb sem érhető el. Az ilyen termék tájékoztató jellegű információként érhető el weboldalunkon, azok idővel végleg törlésre kerülnek.
Webáruházunkban így jelenik meg egy megszűnt, már nem rendelhető termék:
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.