Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Raktáron lévő termékből nem tudok megfelelő mennyiséget kosárba tenni, mit tegyek?
Raktáron lévő terméket szeretne megvásárolni, de az oldalunk az alábbi hibaüzenetet jeleníti meg? A termék jelenleg nem rendelhető a kért mennyiségben!
Ez az üzenet abban az esetben jelenik meg, ha az adott termék ugyan elérhető raktárról, de azt csak bizonyos mennyiségben tudjuk szállítani. Ilyen eset lehet pl., ha az adott termék kifutó, de még néhány darabot szabad készletről tudunk kézbesíteni.
A fenti figyelmeztető üzenet jóváhagyását követően, a kosár oldalon megtekintheti a raktárról azonnal szállítható maximális mennyiséget.
Amennyiben a termék kevesebb mennyiségben rendelhető, mint amennyire szüksége lenne, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.