Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Várhatóan mikor érkezik a szállító? A szállító munkanapokon, reggel 8:00 és délután 18:00 között szállítja a megrendeléseket. Az, hogy pontosan mikor érkezik a szállítási címre, függ a kiszállítás napján (az adott településen) leadandó csomagok számától.
A futár tudja az elérhetőségeim? Igen, minden csomaghoz rögzítjük a kapcsolattartói telefonszámot, így a futár probléma esetén fel tudja venni Önnel a kapcsolatot
Melyik futár hozza a csomagot? A szállító tudja, hogy pontosan hol talál meg? Cégünk a GLS futárszolgálattal kézbesíti a rendeléseket, a kiszállítást végző futár pedig jártas az adott településen, így könnyedén megtalálja a rendelésben rögzített kézbesítési címet.
Az áru átvételekor a futárnak fizethetek bankkártyával? Nem, jelenleg csak készpénzfizetésre van lehetőség.
Mennyi a házhoz szállítási idő? Az általunk küldött e-mailes feladási értesítést követő munkanapon történik a rendelés kiszállítása.
Hétvégén elérhető a házhoz szállítás? Nem, házhoz szállításunk csak hétköznapokon, hétfőtől péntekig érhető el * * munkanap áthelyezés esetén természetesen az áru hétvégén is kézbesítésre kerül.
Házhoz szállítást választanám, de nem biztos, hogy a jelzett időpontban át tudom venni a csomagot, mi a teendő? Amennyiben a kiszállítás pillanatában nem tartózkodik a kézbesítési címen, a futár további kétszeri alkalommal (következő és az utáni munkanapokon) megkísérli az újbóli kézbesítését (ennek plusz költsége Önre nézve nincs). Amennyiben mindhárom alkalommal sikertelen a kézbesítés, a csomag visszáruzásra kerül cégünk székhelyére.
Amennyiben nem tudja a megadott időpontban fogadni a futárt, kérjük jelezze azt a GLS ügyfélszolgálatán mielőbb (e-mailben, vagy telefonon), az alábbi elérhetőségeken:
A GLS ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége hétfőtől péntekig, 7.00 – 20.00 között érhető el. Telefonszám: +36 1 802 0265 *
* Nem emeltdíjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.
Kérjük feltétlenül hivatkozzon a korábban e-mailben kapott csomagszámra, és hogy melyik nap tudná fogadni a kézbesítő futárt.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.