Kategóriák

Paraméteres szűrés

Gyártó
Garancia (magánszemély részére)
TOPáruk ajánlatok

Hírlevél

Népszerű termékek

Hűségpont gyűjtés

Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.

1 hűségpont 1 ft-nak
felel meg.


Részletekért kattintson ide

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Partnereink

Összehasonlítás

Fizetési megoldás

Karácsonyi ajánlatunk Akciós ajánlatok a TOPáruktól A Foxpost automata működése Újdonságok Páramentesítő ajánlatok a TOPáruktól Nedis termékek doTERRA esszenciális olaj, illóolaj ajánlatok Hűségpont gyűjtés Qmed termékek

Kérdése, észrevétele van? Segítünk!

Nem kaptam visszaigazolást, mi a teendő?

A weboldalunkon történt rendelést követően rendszerünk automatikusan, azonnal küldi a rendelésről szóló visszaigazoló e-mailt, ezt a rendelést követően, néhány percen belül meg kell kapnia (egyes e-mail szolgáltatók túlterheltsége ezt az időt valamivel megnövelheti!)

Bizonyos e-mail rendszerek és szolgáltatók a visszaigazoló levelünket SPAM-nek (levélszemétnek) minősíthetik!
Kérjük, nézze meg a levelünket a Spam (levélszemét) mappában is, ha nem találja a Beérkezett levelek között!


A jövőben nagyrészt e-mailben kommunikálunk a rendeléssel kapcsolatban, ezért a levelünket (illetve a feladót) jelölje megbízhatónak és helyezze át a levelet a Beérkezett üzenetek mappába!

GMail felhasználók figyelem!

A gmail.com 2013-ban bevezetett egyik újítása az úgynevezett "Promóciók mappa"! A rendelést visszaigazoló levelünk és egyéb leveleink is ebben a mappában köthetnek ki! Érdemes átnézni ezt a mappát is, s ha itt találja a levelünket, kérjük helyezze azt át az "Elsődleges" megnevezésű mappába!


 
Amennyiben Ön regisztrált felhasználónk, rendelésének állapotát nyomon követheti weboldalunkon is, a Személyes oldal menüpont alatt a Rendeléseim fülre kattintva.

Az Ön neve: *
Az Ön e-mail címe: *
Az Ön megrendelés száma:
Az Ön telefonszáma:
Dokumentum csatolása
Az Ön üzenete: *
Adatkezelés
Hozzájárulok az adataim kezeléséhez és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.

Ujdonságokat keres?
Újdonságaink

Szállítással, fizetéssel kapcsolatos kérdése van?
Szállítási és fizetési információk

Elérhetőségünk:

TOPáruk.hu Kft.
4031 DEBRECEN, Házgyár u. 5.

W: www.toparuk.hu

E: info@toparuk.hu

M: +36 (30) 274-2430

Kedvezményes árú termékeket keres?
Akciós termékeink

Vásárlással kapcsolatos kérdése van?
Vásárlási feltételek

Aktuális szórólapunk
Lapozza át ajánlatainkat online!

Gyarkan ismétlődő kérdések!
Ügyfélszolgálat
  14 napos visszavásárlási garancia
  Nem elégedett a megvásárolt termékkel?
  14 napon belül indokolás nélkül
  visszaküldheti azt!
Elállás bejelentés
  Magyar jótállási feltételek
  Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől?
  Termékeink magyar jótállási feltétellel
  rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
  Több száz csomag átvételi pont
  Rendelését országosan több száz Pick
  Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy
  Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
© 2011-2022 Minden jog fenntartva! TOPáruk.hu Kft.