Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Előre utalásos fizetést jelöltem meg, de a rendsze
Előre utalásos fizetést jelöltem meg, de a rendszer nem küldte el az utaláshoz szükséges adatokat. Mi a teendő?
Amennyiben előre utalásos fizetési módot választott, kollégánk ellenőrzi a termék(ek) biztos elérhetőségét, és csak azt követően küldi el az utaláshoz szükséges visszaigazolást.
Az értesítést a rendelés során megadott kapcsolattartói e-mail címre, továbbá a megadott mobil telefonszámra SMS-ben is megküldjük. Üzenetünk tartalmazni fog minden szükséges információt a banki átutalás elindításához.
Kollégáink igyekeznek a legrövidebb időn belül feldolgozni és visszaigazolni megrendelését. Türelmét köszönjük.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.