Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
A rendelést kifizettem online bankkártyával, de még nem kaptam visszajelzést, mi a teendő?
Rendszerünk minden feladott megrendelésről automatikus e-mail értesítést küld a rendelésben megadott e-mail címre. A rendelés állapotáról folyamatosan értesítjük Önt e-mailben, vagy telefonon. Amennyiben Ön regisztrált felhasználónk, rendelésének állapotát nyomon követheti weboldalunkon a Személyes oldal menüpont alatt a Rendeléseim fülre kattintva.
Amennyiben a rendelést követő 2 munkanapon belül nem érkezik írásos visszajelzés megrendelésének állapotáról postafiókjára, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Számtalan esetben kaptunk visszajelzést az elmúlt időszakban, hogy bizonyos levelezők levélszemétként kezelték a visszaigazolásunkat, így ügyfeleink nem értesültek időben az általunk küldött információkról. Freemail, citromail, vipmail levelezők használata esetén gyakran kapunk hasonló visszajelzéseket.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.