Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
A csomag nem érkezett meg a korábban megadott időpontban, mit tegyek?
Amennyiben a korábban jelzett visszaigazolásban feltüntetett időben nem tudjuk kézbesíteni megrendelését, igyekszünk arról időben, e-mailben, vagy telefonon értesíteni.
Amennyiben ez nem történt volna meg, rendelése pedig a korábban jelzett időpontban nem érkezett meg, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, hogy utána tudjunk nézni, mi lehet a késedelem oka.
A levélben kérjük tüntesse fel a megrendelésének számát és a korábban ígért várható szállítási időpontot. Az esetleges késedelmek miatt elnézését kérjük, megértését és türelmét köszönjük.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.