Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Megváltoztak a számlázási, szállítási adataim, elérhetőségeim, mi a teendő?
A megrendelésben korábban megadott kapcsolattartói, számlázási és szállítási adatok a rendelés teljesüléséig módosíthatók.
Amennyiben szeretné ezeket az adatokat módosítani, kérjük jelezze azt ügyfélszolgálatunknak e-mailben. A levélben kérjük jelezze, hogy a pontosan milyen módosításra lenne szükség, továbbá feltétlenül tüntesse fel a megrendelés számát.
Amennyiben Ön regisztrált ügyfelünk, a weboldalunkra történő bejelentkezést követően, az Adatok módosítása menüpontban is módosíthatja adatait.
Az elvégzett módosításokról a mentést követően rendszerünk automatikusan értesítést küld részünkre.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.