Kategóriák

Paraméteres szűrés

Gyártó
Garancia (magánszemély részére)
TOPáruk ajánlatok

Hírlevél

Népszerű termékek

Hűségpont gyűjtés

Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.

1 hűségpont 1 ft-nak
felel meg.


Részletekért kattintson ide

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Partnereink

Összehasonlítás

Fizetési megoldás

Karácsonyi ajánlatunk Akciós ajánlatok a TOPáruktól A Foxpost automata működése Újdonságok Páramentesítő ajánlatok a TOPáruktól Nedis termékek doTERRA esszenciális olaj, illóolaj ajánlatok Hűségpont gyűjtés Qmed termékek

Kérdése, észrevétele van? Segítünk!

A terméket sérülten / hiányosan kaptam meg, mi a teendő?
A csomag átvételekor ha sérülést észlel (pl. elszakadt ragasztófólia, megsérült kartondoboz, más a termék színe, vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az árut pedig visszaszállítani cégünk székhelyére. A jegyzőkönyv két példányban készül, és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes. Amennyiben Ön elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a jegyzőkönyv felvételét kérni, úgy a bekövetkező károkért nem tudunk felelősséget vállalni. A szállításból, vagy az általunk okozott hibákból eredő probléma esetén a sérült termék cseréjét, vagy ha rossz termék
lett elküldve, a megfelelő termékre történő cseréjét természetesen díjtalanul kicseréljük Önnek.
 
A sérülésről kérjük értesítse ügyfelészolgálatunk
Az okozott kellemetlenségért elnézését kérejük, a bejelentésre igyekszünk a legrövidebb időn belül reagálni.

Az Ön neve: *
Az Ön e-mail címe: *
Az Ön megrendelés száma:
Az Ön telefonszáma:
Dokumentum csatolása
Az Ön üzenete: *
Adatkezelés
Hozzájárulok az adataim kezeléséhez és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.

Ujdonságokat keres?
Újdonságaink

Szállítással, fizetéssel kapcsolatos kérdése van?
Szállítási és fizetési információk

Elérhetőségünk:

TOPáruk.hu Kft.
4031 DEBRECEN, Házgyár u. 5.

W: www.toparuk.hu

E: info@toparuk.hu

M: +36 (30) 274-2430

Kedvezményes árú termékeket keres?
Akciós termékeink

Vásárlással kapcsolatos kérdése van?
Vásárlási feltételek

Aktuális szórólapunk
Lapozza át ajánlatainkat online!

Gyarkan ismétlődő kérdések!
Ügyfélszolgálat
  14 napos visszavásárlási garancia
  Nem elégedett a megvásárolt termékkel?
  14 napon belül indokolás nélkül
  visszaküldheti azt!
Elállás bejelentés
  Magyar jótállási feltételek
  Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől?
  Termékeink magyar jótállási feltétellel
  rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
  Több száz csomag átvételi pont
  Rendelését országosan több száz Pick
  Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy
  Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
© 2011-2022 Minden jog fenntartva! TOPáruk.hu Kft.