Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Most vettem át a terméket és nem működik, mi a teendő?
Amennyiben a megvásárolt termék gyári hibás, vagy selejt, és erről ügyfélszolgálatunkon 72 órán belül bejelentést tesz, a terméket díjmentesen kicseréljük Önnek egy teljes értékű darabra.
Ilyen jellegű észrevételét kérjük, mielőnn jelezzeügyfelészolgálatunk felé. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük, a bejelentésre igyekszünk a legrövidebb időn belül reagálni.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.