Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Panasszal, vagy észrevétellel kapcsolatban kérjük, töltse ki a panasz bejelentésre kialakított reklamáció bejelentő űrlapot, vagy nyitvatartási időben telefonon, a kapcsolattartói adataink bármelyikén, ahol készséggel állunk rendelkezésére a probléma / észrevétel mielőbbi megoldásának érdekében.
Javasoljuk a panasz írásban történő bejelentését, mivel az illetékes kolléga azt tudja a legrövidebb időn belül feldolgozni.
Bejelentésére igyekszünk a legrövidebb időn belül reagálni. Türelmét köszönjük.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.