Kategóriák

Paraméteres szűrés

Gyártó
Garancia (magánszemély részére)
TOPáruk ajánlatok

Hírlevél

Népszerű termékek

Hűségpont gyűjtés

Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.

1 hűségpont 1 ft-nak
felel meg.


Részletekért kattintson ide

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Partnereink

Összehasonlítás

Fizetési megoldás

Karácsonyi ajánlatunk Akciós ajánlatok a TOPáruktól A Foxpost automata működése Újdonságok Páramentesítő ajánlatok a TOPáruktól Nedis termékek doTERRA esszenciális olaj, illóolaj ajánlatok Hűségpont gyűjtés Qmed termékek

Kérdése, észrevétele van? Segítünk!

Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?
Ha a megvásárolt termék garancia időn belül hibásodik meg, de már lejárt a vásárlástól számított 72 óra cseregarancia, a hibás készüléket a garancia jegyen feltüntetett szervizpontra kell eljuttatni. A készülékhez mellékelni kell az általunk kiállított számla fénymásolatát, és egy részletes hibaleírást, ami alapján a szervizben elvégezhetik
a javítást.

Amennyiben a készülék javítható, a termék elkészülését követően a szerviz értesíteni fogja az elvégzett munkáról, és a termék átvételével kapcsolatban (a készülék leadásakor megadott kapcsolattartói elérhetőségek egyikén).
 
Amennyiben a termék nem javítható, a szerviz cserére jogosító igazolást állít ki, amely hozzánk elpostázva használható fel új termék vásárlására. A postai levelet az általunk kiállított számlán szereplő címre kell eljuttatni (célszerű ajánlott levélként küldeni).
 
Amennyiben a termék garancia időn kívül hibásodik meg, rendelkezésre állnak a fizetős szervizpontok, ahol a terméket bevizsgálják, és amennyiben elfogadja a javítás költségét, a készüléket megjavítják.

Meghibásodás esetén hogyan tudja érvényesíteni a garanciát?
Kattintson ide a garancia ügyintézés részleteiért!

Az Ön neve: *
Az Ön e-mail címe: *
Az Ön megrendelés száma:
Az Ön telefonszáma:
Dokumentum csatolása
Az Ön üzenete: *
Adatkezelés
Hozzájárulok az adataim kezeléséhez és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.

Ujdonságokat keres?
Újdonságaink

Szállítással, fizetéssel kapcsolatos kérdése van?
Szállítási és fizetési információk

Elérhetőségünk:

TOPáruk.hu Kft.
4031 DEBRECEN, Házgyár u. 5.

W: www.toparuk.hu

E: info@toparuk.hu

M: +36 (30) 274-2430

Kedvezményes árú termékeket keres?
Akciós termékeink

Vásárlással kapcsolatos kérdése van?
Vásárlási feltételek

Aktuális szórólapunk
Lapozza át ajánlatainkat online!

Gyarkan ismétlődő kérdések!
Ügyfélszolgálat
  14 napos visszavásárlási garancia
  Nem elégedett a megvásárolt termékkel?
  14 napon belül indokolás nélkül
  visszaküldheti azt!
Elállás bejelentés
  Magyar jótállási feltételek
  Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől?
  Termékeink magyar jótállási feltétellel
  rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
  Több száz csomag átvételi pont
  Rendelését országosan több száz Pick
  Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy
  Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
© 2011-2022 Minden jog fenntartva! TOPáruk.hu Kft.