Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Ha a megvásárolt termék garancia időn belül hibásodik meg, de már lejárt a vásárlástól számított 72 óra cseregarancia, a hibás készüléket a garancia jegyen feltüntetett szervizpontra kell eljuttatni. A készülékhez mellékelni kell az általunk kiállított számla fénymásolatát, és egy részletes hibaleírást, ami alapján a szervizben elvégezhetik a javítást.
Amennyiben a készülék javítható, a termék elkészülését követően a szerviz értesíteni fogja az elvégzett munkáról, és a termék átvételével kapcsolatban (a készülék leadásakor megadott kapcsolattartói elérhetőségek egyikén).
Amennyiben a termék nem javítható, a szerviz cserére jogosító igazolást állít ki, amely hozzánk elpostázva használható fel új termék vásárlására. A postai levelet az általunk kiállított számlán szereplő címre kell eljuttatni (célszerű ajánlott levélként küldeni).
Amennyiben a termék garancia időn kívül hibásodik meg, rendelkezésre állnak a fizetős szervizpontok, ahol a terméket bevizsgálják, és amennyiben elfogadja a javítás költségét, a készüléket megjavítják.
Meghibásodás esetén hogyan tudja érvényesíteni a garanciát? Kattintson ide a garancia ügyintézés részleteiért!
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.
A Fogyasztó Barát tanúsítja, hogy ez a webáruház 2021. október 14. óta folyamatosan használja a jogszabálykövető vásárlói tájékoztató rendszert.
Valós vásárlói értékelésekkel rendelkezik
4.8/5
15542 szavazatból
4.8
Áttekinthető
4.8
Ajánlott
4.9
Informatív
4.9
Elégedettség
V
Vásárló5
2025.03.04.
Egyszerű rendelésmenet, gyors kiszállítás.
T
TJ5
2025.02.24.
Minden rendben múködött
G
Gábor5
2025.01.28.
Szuper!
G
Gabi5
2025.01.21.
Minden flottul ment. Jó lenne, ha a kézbesítő az előző leadási helyről SMS.-t küldene a köv. helyre, hogy "Kb. x perc múlva érkezem." Hamarabb mennénk ki átvenni.(kabát, cipő felvétel, pénz előkészítése, stb.) Többen így csinálják.