Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Hiányzik egy kifizetett termék a csomagból, mi a teendő?
Amennyiben a csomag tartalma nem egyezik a számlán szereplő tételekkel, kérjük, mielőbb értesítse ügyfélszolgálatunkat, hogy a csomagoláskor tévedésből kimaradt terméket díjmentesen pótolhassuk Önnek.
Bejelentésekor kérjük, hogy jelezze a hiányzó termék pontos megnevezését / az eltérés mennyiségét. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérejük, a bejelentésre igyekszünk a legrövidebb időn belül reagálni.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.