Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Nem találom a vásárlásról kiállított számlát, mi a teendő?
Minden, a cégünktől kézbesített csomaghoz mellékeljük a vásárlásról szóló számla eredeti változatát. A számla gyakran a termék belső csomagolásában található, de előfordul, hogy közvetlenül a külső csomagolás (fólia) alatt helyezkedik el.
Kérjük a számlahiány bejelentése előtt alaposan ellenőrizze a kézbesített csomag tartalmát.
Amennyiben legnagyobb igyekezete ellenére sem találja, kérjük, jelentse azt ügyfélszolgálatunknak, hogy az eredeti számla hiteles másolatát postai úton eljuttathassuk Önnek.
Bejelentésére igyekszünk a legrövidebb időn belül reagálni. Türelmét köszönjük.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.