Kategóriák

Paraméteres szűrés

Gyártó
Garancia (magánszemély részére)
TOPáruk ajánlatok

Hírlevél

Népszerű termékek

Hűségpont gyűjtés

Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.

1 hűségpont 1 ft-nak
felel meg.


Részletekért kattintson ide

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Partnereink

Összehasonlítás

Fizetési megoldás

Karácsonyi ajánlatunk Akciós ajánlatok a TOPáruktól A Foxpost automata működése Újdonságok Páramentesítő ajánlatok a TOPáruktól Nedis termékek doTERRA esszenciális olaj, illóolaj ajánlatok Hűségpont gyűjtés Qmed termékek

Kérdése, észrevétele van? Segítünk!

Elállok a vásárlástól, mi a teendő?
Meggondoltam magam, visszaléphetek a vásárlástól az interneten rendelt és
már átvett termék után?

Igen, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg vásárlóinkat, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatja.

Mi is pontosan az elállási jog?
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.

Meg kell-e indokolnom a szerződéstől való elállásomat?
Nem, a szerződéstől való elállás esetén nem köteles magyarázatot adnia az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatja elállási jogát. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzelte, vagy bármilyen okból nem felel
meg az elvárásainak.

Mely időponttól gyakorolhatom elállási jogomat?
Termék (például könyv, elektronikai cikkek stb.) megrendelése esetén a termék átvételétől kezdődik az elállási határidő.

Milyen időtartamon belül gyakorolhatom elállási jogomat?
A termék átvételétől számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával.

Természetesen a 14 naptári napos határidő alatt bármikor elállhata a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntön a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.

Milyen formában kell közölnöm a szerződéstől való elállásomat?
Elállási szándékát legegyszerűbben IDE KATTINTVA egy űrlap kitöltésének segítségével jelentheti be ügyfélszolgálatunknak. Ezen kívül lehetősége van szóban (telefonon) a 06 (30) 274-2430 telefonszámon, postai úton (célszerű tértivevényes levélben) és e-mailben is jelezni.

Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?
Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet teremtünk, mintha Ön meg sem rendelte volna a terméket az online áruházunkban. Ez azt is jelenti, hogy Ön köteles a terméket saját költségén visszajuttatni hozzánk (a számlánkon szereplő postacímre), mi pedig kötelesek vagyunk legkésőbb 30 napon belül az Ön által kifizetett teljes összeget visszatéríteni (számla végösszegén szereplő összeg, azaz a termék ára és a kiszállítás költésége).

Milyen költségeket kell viselnem a szerződéstől való elállásakor?
A hivatkozott rendelet egyértelműen úgy rendelkezik, hogy a fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatja fel utánvétellel vagy portóval.

Hova kell visszaküldenem a csomagot?
TOPáruk.hu Kft
4225 Debrecen, Tócós utca 16.

Kérjük, a visszaküldött terméket becsomagolva, lezárt doboban juttassa vissza cégünk székhelyére.

További információk az elállási jogról a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán érhető
el (IDE kattintva)

Az Ön neve: *
Az Ön e-mail címe: *
Az Ön megrendelés száma:
Az Ön telefonszáma:
Dokumentum csatolása
Az Ön üzenete: *
Adatkezelés
Hozzájárulok az adataim kezeléséhez és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.

Ujdonságokat keres?
Újdonságaink

Szállítással, fizetéssel kapcsolatos kérdése van?
Szállítási és fizetési információk

Elérhetőségünk:

TOPáruk.hu Kft.
4031 DEBRECEN, Házgyár u. 5.

W: www.toparuk.hu

E: info@toparuk.hu

M: +36 (30) 274-2430

Kedvezményes árú termékeket keres?
Akciós termékeink

Vásárlással kapcsolatos kérdése van?
Vásárlási feltételek

Aktuális szórólapunk
Lapozza át ajánlatainkat online!

Gyarkan ismétlődő kérdések!
Ügyfélszolgálat
  14 napos visszavásárlási garancia
  Nem elégedett a megvásárolt termékkel?
  14 napon belül indokolás nélkül
  visszaküldheti azt!
Elállás bejelentés
  Magyar jótállási feltételek
  Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől?
  Termékeink magyar jótállási feltétellel
  rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
  Több száz csomag átvételi pont
  Rendelését országosan több száz Pick
  Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy
  Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
© 2011-2022 Minden jog fenntartva! TOPáruk.hu Kft.