Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Elromlott a terméket, hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?
A meghibásodott terméket a jótállási jegyen feltüntetett szervizpontra kell eljuttatni. A termékhez mellékelni kell egy részletes hibaleírást.
Jótállási jeggyel rendelkező termék esetén a garanciális ügyintézés elindításához szükség van az általunk kiállított számla, és az általunk érvényesített gyártói garancia jegy meglétére, és mellékelésére.
Számlagaranciás tétel (pl.: az általunk kiállított számlán kívül külön garancia jegyet nem kapott) esetén a hibás terméket, a részletes hibaleírást, és az általunk kiállított számla fénymásolatát cégünk székhelyére kell visszajuttatni. A garanciális ügyintézésre beérkezett terméket igyekszünk a legrövidebb időn belül megjavíttatni, vagy kicseréltetni egy teljes értékűre, majd azt díjmentesen visszapostázzuk Önnek.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.