Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Nem tetszik a megvásárolt termék, visszakapom a pénzem?
Természetesen igen, a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét viszont az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül jeleznie kell felénk, hogy élhessen elállási jogával. Elállás esetén a teljes (a számlán szereplő) kifizetett vételárat visszautaljuk.
Az elállási jogról részletesebben IDE kattintva tájékozódhat.
Elállását kérjük, a linken elérhető elállási űrlapkitöltésének segítségével jelentse be Ügyfélszolgálatunk felé.
Bejelentésére igyekszünk a legrövidebb időn belül reagálni. Türelmét köszönjük.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.