Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Nem tetszik a megvásárolt termék, levásárolhatom a termék értékét más termékre?
Igen, a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét viszont az áru kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül jeleznie kell felénk, hogy élhessen az áru kicserélésének lehetőségével. A választott új terméket értékegyeztetéssel tudjuk eljuttatni Önhöz. A vételár levásárlásával kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon e-mailben, vagy telefonon.
Természetesen nem kötelessége levásárolni a termék értékét. Amennyiben az áru kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül jelzi felénk elégedetlenségét, élhet elállási jogával is, melyről IDE kattintva részletesen tájékozódhat.
Bejelentésére igyekszünk a legrövidebb időn belül reagálni. Türelmét köszönjük.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.